måndag 2 februari 2015

- mamma du tycker ju inte ens om snö!

Nöjd och skönt trött i kroppen efter veckans första pass. 60 min cyckel följt av 45 min sh'bam. 
Lovely combo.

Jag och barnen har varit lediga och myst hela dagen, verkar dock som om jag fört över mina tankar på vinter, kyla och snö på dem. Då de på min fråga om vi skulle gå ut och leka i snön tittade frågande på mig och svarade varför då? - mamma du tycker ju inte ens om snö, vi spelar spel isället...
Jag var inte svårövertalad och ut kom vi ändå när vi skulle ta oss till simskolan.




3 kommentarer:

  1. Ha, ha barn är för sköna. Hoppas ni hade en mysig innedag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Jag föredrar utan tvekan vår och sommar, men när det ändå är vinter har jag inget emot snön - så länge det inte är slask! Fast att vara ute och leka i snön hör väl inte till favoritsysselsättningen precis.... Spelar också hellre spel. :)

    Hoppas du har en fin tisdag! Kramar

    SvaraRadera
  3. Ha ha, dom hör mer än vad man tror.
    Nu längtar jag till våren även om det är väldigt fint ute nu, men
    jag gillar inte att frysa hela hela tiden.
    Fin kväll till dig.
    Kram Pia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...