onsdag 10 september 2014

PT-pass

Två veckor har passerat sedan senaste Pt-passet. Det har varit sjukdom på både mig och barn och med tanke på att man pressar sig så fruktansvärt hårt under ett Pt-pass så är det inte ett alternativ att vara lite halv krasslig under ett pass. ( hinner ju knappt hämta andan när jag är frisk och kör, så det vore verkligen både dumt och omöjligt att köra krasslig).

Hur som, ja det märkets att jag hoppat över två veckor och shit vad hon pressade på och utmanade mig med både nya och gamla övningar. 
Love it!

Häftigt att inse att jag är mycket starkare än jag trodde i vissa övningar och totalt klippt supersvag i andra.

Mycket ben, mage och axlar blev det idag, och just det ja, marginel vila mellan seten, precis som jag vill ha det. Hoppas, hoppas dock att benen hinner piggnatill innan lördag. I morgon vila och fredag body step


7 kommentarer:

  1. Jag hade garanterat svimmat av på ett PT pass ;-) Imorse var jag iväg på spinning en grym instruktör höll passet! Riktigt peppande och bra musik!

    Jag tror nog att dina ben håller för lördag!
    Har du något mål med tid?? eller ser du det som ett mål i träningen, eller för att det är skoj, alltså skoj att man har haft något att se fram emot med mål...
    oj vad luddigt det blev... hoppas du förstår vad jag menar



    Kram Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Önskar att jag kunde svara att jag hade något tidsmål att nå, men jag är för långsam för att vara nöjd. Så målet är bara att fixa loppet.
      Kram

      Radera
  2. PT-Pass så härligt :)
    /Kram denna soliga morgon!

    SvaraRadera
  3. Jag har aldrig testat PT. Men det kanske vore en utmaning...
    Kram Helén

    SvaraRadera
  4. Äntligen har jag bokat tid med PT.. tog ett "paket" på fem tillfällen till att börja med. Ska bli kul med ny inspo och utmaningar, och att blir riktigt kollad med tekniken som jag bli osäker på ibland vid tunga fria vikter.
    Nästa måndag blir första besöket då kroppen ska "scannas" ... =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...