tisdag 23 september 2014

En månad förtidigt

Dagarna rusar förbi och jag gör mitt bästa för att hänga med. Nattlig inlärning av koreografi, en dag i taget, förberedelser av 3 års firande, firande, release helg som är till ända men ändock leder till några mer nätter med koreografi plugg.

Och så idag, då jag tar mig till en annan stad för ett möte och får när jag är på plats veta att jag är där en månad för tidigt... Ja vänner då vet jag att det är läge för semester och tid för att varva ned, annars kan det där berömda ekorrhjulet snurra på i en ryslig fart.




8 kommentarer:

  1. Åhh låter underbart med lite semester .. Skönt att ha något att se fram emot när det är lite stressigt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det perfekt att ta en resa nu mitt i vardagsstressen och höstrusket, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Ja men ibland snurrar allt på för fort och det blir totalt snurrigt i huvudet.
    Härligt med semester att se fram emot, vi sticker iväg en vecka i slutet på oktober och oj vad skönt det ska bli.
    Ha det! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  4. Känner igen mig i det du skriver. Lova att ta hand om dig fina <3 kramar

    SvaraRadera
  5. Va? En månad tidigare!! Du får nog säga godnatt en timme tidigare på kvällarna ;-)

    Skönt att snart komma till värmen
    Kram
    Sandra

    SvaraRadera
  6. Oj en månad. Ta det lugnt vännen och ta hand om dig !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Haha du är ju för söt och virrig! Måste ha varit irriterande! Dags för semester!! Hoppas du kunde hitta på något annat kul när du var i en annan stad!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  8. Så där gjorde jag också en gång, fast då var jag bara en vecka för tidig ;) Herregud. Ibland rullar det bara på alltför fort. Kram.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...