måndag 29 april 2013

Som ett brev på posten

Slog prestations ångesten till!
Tackarrrrr

Precis vad jag INTE behövde just nu.

Jag tycker i vanliga fall att det är superkul att sätta ihop nya spinning pass.
Det passet jag skulle gjort igår kväll, skulle vara till lördagens inspirationsdag på World Class.

Men helt plötsligt kom jag knappt på hur jag brukade göra.
Passet ska vara roligt, inspirerande, grymt jobbig och väldigt bra. 
Borde ju vara enkelt, eller?
Nej inte när det är mina duktiga kollegor som jag ska försöka inspirera.
Blir nog en låååång natt ikväll igen.

Något bra låt tips anyone?

9 kommentarer:

  1. Jag brukar leta på spotify och söka efter bra remixar på både en del gamla låtar och nytt. Brukar funka! Alltså vad är det där med prestationsångest....lider även jag av det ibland..varför då kan man fråga sig? Vi är ju bra!

    SvaraRadera
  2. Bästa spinninglåten i mina öron (vet ju inte hur det funkar med tempo och antal slag/minut och så men....) var den som var med i mellon förra året. Vad hette den. "Me and mig drum". Grymt bra tryck i den! :-)

    SvaraRadera
  3. Jag tror du är för sträng med dig själv! Tror du alldeles fantastiskt duktig!!

    SvaraRadera
  4. Hej! Medina you and I,men den kanske du redan har kört till?!? Tycker den är grym! Annars är det inte fel med gamla godingar! When love takes over! Darins Playing with fire! Den har jag haft i huvet flera dagar efter jag kört den på min spinningklass! Jag tog ju ditt förslag på Petters nya låt! Super bra! Jag kör tung backe till den! Kram o lycka till! Det där fixar du galant!/Petra Nu kom jag på en grym till! Septembers Put your hands up! :)

    SvaraRadera
  5. Åh, svårt. Denna jobbiga prestationsångest. Jag fullkomligt älskar DJ Tiesto till min spinning... Som jag inte kör längre (i alla fall inte just nu).
    Det kommer gå bra - kram!

    SvaraRadera
  6. Något uttjatat men rackarns bra drag på det nersabla Swedish house maffia!

    SvaraRadera
  7. Lugn och fin. Du har gjort detta förr och det kommer att gå fint, men jag förstår din känsla <3 mina favoriter är dead ringer for love med meat loaf, me and drum med swingfly och du hast med rammstein. All lycka till <3 kram ifrån Anna overenskommelsen.blogg.se

    SvaraRadera
  8. Ta ett djupt andetag! Bromsa och tänk till... Du har ju ett jättebra pass just nu som du kan köra även med dina "instruktörer" som kommer ge dem inspiration. Dvs kör det passet som du kör just nu. Coacha dem hårt och låt dem inte få vila, ge dem 60 min Karro!
    Tips från Coachen

    SvaraRadera
  9. Tack för alla bra låt tips och tips.
    Guld värt!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...