tisdag 16 april 2013

Att ladda för dubbelpass


Idag är det dags för ännu ett dubbelpass.
Vi har challange tema på gymmet, vilket innebär att vi har chans att utmana kunderna lite extra och kan göra klasserna ännu mer utmanande, som en happening.
( Det är ju inget som hindrar att vi gör det varje gång, men ni förstår vad jag menar….)

Jag ska tema med en kollega på Functional Moves samt tema min vanliga Body Step klass.
Gissa om jag är laddad?

Att tema med kollega bidrar i alla fall för mig att jag blir E X T R A taggad och orkar ännu mer än vanligt!

Upplever även att det smittar av sig på deltagarna som tar i det där lilla extra och bidrar till att stämningen i salen blir heeeeelt fantastisk.

Tränar du något idag?

18 kommentarer:

  1. Jag ska nog ta en PW idag samt träna simning sent ikväll :D Förstår precis hur du menar. Det kommer bli grymt kul för er!
    angående jackan på bilden nedan. Bästa jackan på länge, älskar't =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den underbar, älskar den =)
      Kram

      Radera
  2. Jobb o studier och äta .......
    Så ser min dag ut.......

    SvaraRadera
  3. Lycka till på passen, se till o ladda med rejält med käk

    Kram

    SvaraRadera
  4. Japp har har cyklat på innecykeln och tränat med gummibanden :)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  5. Kul det låter:) roligt när något extra händer, en kick :)

    SvaraRadera
  6. Men visst, här har latmasken rört på sig. Var på ett medelpass på Friskis nyss. Nu är jag på G, det känns så gött! Kram

    SvaraRadera
  7. Kul!!!
    Idag blir det inget gjort för mig, Jonas borta och jag har ont i halsen:-(
    Kram Sara

    SvaraRadera
  8. Tyvärr ingen träning idag. Laddar för en promenad i morgon. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  9. Ska ut och springa nu :) här kommer tips på restauranger Nybrogatan 38 är en supermysig restaurang och ligger just på nybrogatan 38 påöstermalm, Stockholm fisk om du gillar skaldjur och fisk, Gondolen med fin utsikt kram Diana

    SvaraRadera
  10. Kul med dubbelpass, och att de är extra hårda!! Då tar man i det där lilla extra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh ja, känner mig helt överkörd idag.

      Radera
  11. Vad roligt att teama! Det gör vi alltför sällan på mitt gym. Där jag jobbade innan på IKSU i Umeå teamde vi ofta på Les Millsklasserna för att kunna hjälpa deltagarna med tekniken och göra passet lite mer "magiska". Hoppas det går bra för er! Woop woop!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen superkul, både för oss instruktörer men även för deltagarna.
      Kram

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...