onsdag 20 mars 2013

Jag är med och tävlar

Om detta superfina armband

14 kommentarer:

  1. Wow verkligen snyggt!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Härlig färg på armbandet mot en fin solbränna i sommar ;)
    Tack, ja det är rätt så mysigt att vara gravid, men så här kot slutet vill man bara att det ska bli födelse och sen någon vecka efter förlossningen så saknar man magen :)
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut.
      Ja, jag komemr ihåg känslan.

      Radera
  3. håller tummarna att du vinner :)

    SvaraRadera
  4. Lycka till! Måste kolla in alla hennes tävlingar...
    Här har det snöat på tvären idag :( kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. TYcker jag absolut att du ska göra!
      Kram

      Radera
  5. Vad kul, de ser jättefint ut! Håller tummarna för dig!
    Jag hoppas du blir helt friskt snart <3 Många kramar ifrån mig!

    SvaraRadera
  6. tack för tipset det ska jag också tävla om:-) Kram sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker jag absolut att du ska.
      kram kram

      Radera
  7. Kul att du är med i tävlingen :) kram Diana

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...