tisdag 28 oktober 2014

Vårkänslor

Jamen vilken dag vi har haft, det är i slutet av oktober och dagen har bjudit på + 17 grader. 

Underbart.
Det får gärna hålla i sig om jag får bestämma, hoppa vintern och går direkt på vår, ja tack.

Höstlov och varmt ute brukar inte vara en bra kombo om man hoppas på mycket deltagare på sin kvällsklass, men ack så fel jag hade. Temade först med en kollega på hans Functional Moves klass. Så kul att få vara med och tema, det ger så otroligt mycket energi och härligt uppslutning av deltagare gör inte det hela sämre. Sedan körde jag min Body Attack klass, med näst intill bara stammisar, underbart. 


6 kommentarer:

  1. Jag håller med, har varit väldigt härligt att få uppleva lite värme igen!

    SvaraRadera
  2. Jag kunde inte stå emot en löprunda idag i det OTROLIGT sköna vädret, även om jag hade tänkt mig yoga. Inomhus-yoga får det bli en annan dag.... ;-)

    Kram M

    SvaraRadera
  3. Helt underbart skönt ute och det kan gärna få hålla i sig! Passar även mig!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Håller med. Värmen får gärna fortsätta. Inte mig emot. Kram.

    SvaraRadera
  5. Ja visst har vi varmt, för varmt för min smak. Jag börjar längta riktigt efter snö nu, jag som är vinterälskare :).
    Låter skoj med dina pass, hade gärna provat om jag bott närmre :).
    Ha det gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  6. Ja det har vart underbart ♡ ...
    /Kram fina du

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...