fredag 21 mars 2014

Inlärning

Releaseveckan av alla Les Mills klasser är i full gång. 
Det blir lååååånga nätter, när jag försöker trycka in all koreografi. Men efter nästa lördag ska allt sitta och jag kan åter igen bara njuta av all härlig träning. Även läsa alla era bloggar som jag följer, för just nu finns det helt enkelt inte tid tyvärr.

Idag körde vi andra body attack releasen.
Älskar klassen, perfekt att köra fredags lunch. Så kan man ägna fredagskvällen till fredagsmys.


Önskar er en fantastisk helg.


4 kommentarer:

  1. Varför måste de köra releaser på alla klasser SAMTIDIGT? Bara nyfiken. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det måste man inte, det är gymmet som bestämmer. Hos oss växlar vi med att ha release vecka eller release helg. Under veckan körs de nya klasserna. När vi kör en helg drar vi igenom alla releaser och i och med mån veckan efter ska alla köra de nya programmen. Tycker att det är helt ok att byta efter tre månader då i alla fall jag är sugen på nytt ;0)

      Radera
  2. Förstår det blir mycket! Lycka till med all releaser! Du är grym!

    SvaraRadera
  3. Lycka till med inlärningen! Som instruktör vet jag själv vilket enormt arbete det är att lära in en nya koreografi... Heja dig!

    Kram Nina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...