lördag 24 mars 2012

Efterlysning!

Jag skulle springa Göteborgsvarvet med ett företagslag, men denna vecka får jag reda på att avtalet mellan gt och företaget upphört! wtf?? Gissa hur arg jag blev/är. Gissar att den som hållt i avtal/ förhandlingar inte ska springa, eller ens är intresserad av det. För då hade man väl väntat med att häva avtalet till efter 12/5 eller tänker jag fel?
Hade jag vetat att detta skulle hända hade jag givetvis fixat en biljett medan det fortfarande gick. Så nu undrar jag om du känner någon som vill bli av med en startplats?
OM,
Maila mig på karro1977@Yahoo.se.

5 kommentarer:

  1. Hoppas du hittar en startplats.
    Lördagskram

    SvaraRadera
  2. Nämen va trist! Fick själv reklam om Stockholm halvmara i höst - vad tror du om det?? Ska du med??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilket datum? skulle ju vara hur kul som helst ju.

      Radera
  3. Kolla på funbeat, har sett massa som säljer o köper till höger och vänster.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...