fredag 19 november 2010

Vilodag

Fredagar bruka det inte bli någon träning på, inte heller idag.
Startade dagen med att besöka tvättstugan, fixa pass till sonen (inte i tvättstugan så klart...) avslutade i mataffären innan det bar av hemåt igen.

För några år sedan hade det krypigt i hela kroppen av att jag inte tränat under dagen, men den känslan är helt bort, istället njuter jag till fullo av att kunna ha detta avslappnade förhållande till träning och vila. Är den krypande känslan i kroppen något som växer bort med åren eller går det i cykler så att jag kanske kommer in i en sådan period igen? Det hoppas jag verkligen inte, utan jag vill ha det precis som jag har det nu, älska att träna, älska att vila i en harmonisk kombination.
Ha en underbar fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...